Ny Range Rover har tabt 420 kilo
En statelig firehjulstrækker, der vil pynte på ethvert gods og foran enhver hestetransporter. Designmæssigt har man lånt lidt fra lillebror Evoque, og det skal Range Rover-ejerne ikke være kede af.
I modsætning til Land Rover-ejeren bør Range Rover-ejeren ikke være iført gummistøvler og arbejdshandsker. Håndsyede lædersko og designer-habit er mere passende i en fornem kabine som denne.
En statelig firehjulstrækker, der vil pynte på ethvert gods og foran enhver hestetransporter. Designmæssigt har man lånt lidt fra lillebror Evoque, og det skal Range Rover-ejerne ikke være kede af.
Kommende Range Rover er nærmest let som en fjer i forhold til den nuværende. Vægttabet er på 39 pct.
Den udgående Range Rover på vej gennem en flod
Kommende Range Rover er nærmest let som en fjer i forhold til den nuværende. Vægttabet er på 39 pct.

Ny Range Rover har tabt 420 kilo

Den næste Range Rover bliver verdens første SUV med aluminiumskarrosseri. Visuelt er den inspireret af dens frække lillebror Evoque, så alt i alt er der udsigt til en gevaldig forbedring.


For 42 år siden fik vi den første Range Rover. Et ikon var født. Nu er fjerde generation på trapperne, og de første officielle billeder er udsendt, ledsaget af en stribe informationer. Og det lover godt.

Tilmeld dig BILEN.dk’s ugentlige Nyhedsbrev



Sælg din bil

Bilen sættes til salg på 20 markedspladser hos førende danske medier med ét klik.

Din annonce bliver synlig for mere end 550.000 bilkøbere i hele Danmark.

Du kan oprette en gratis annonce med ét billede.

Se hvor din bil sættes til salg og læs mere om partnernetværket her

OPRET GRATIS ANNONCE NU
Klik her