Power-cabriolet med fire ringe i næsen
RS-udgaven af Audi A5 Cabriolet er let genkendelig på bl.a. de to ovale udstødningsrør. Ud af dem kommer en liflig V8-lyd.
En varm sommerdag med stofkalechen pakket væk, så V8-motorlyden har fri adgang til trommehinderne, må være en af de mere behagelige måder at forsøde tilværelsen på.
Gigantiske luftindtag, RS 5-logo og så de karakteristiske Xenonforlygter med LED-kørelys.
Også velskabt med den meget støjdæmpende kaleche. Der fås i farverne sort, grå, rød og brun.
Den akustiske - meget lydisolerende - kaleche, fås i farverne sort, grå, rød eller brun, kan foldes væk ved tryk på en knap.
Typisk Audi RS er rattet fladt i bunden, og en laptimer til omgangstider og et olietermometer understreger sammen med sportssæderne bilens sportslige indstilling til tilværelsen.
Typisk Audi RS er rattet fladt i bunden, og en laptimer til omgangstider og et olietermometer understreger sammen med sportssæderne bilens sportslige indstilling til tilværelsen.
RS 5erens 4,2 liters V8-sugemotor yder 450 hestekræfter helt oppe ved 8.250 o/min, og dens maksimale moment på 430 Newtonmeter er til stede mellem 4.000 og 6.000 o/min.

Power-cabriolet med fire ringe i næsen

Vil du have en spurtstærk Audi uden tag? Hvis det ikke lige skal være R8 Spyder, så nap RS 5 Cabriolet - 450 hk og 0-100 km/t på 4,9 sekunder.


En varm sommerdag med stofkalechen pakket væk, så V8-motorlyden har fri adgang til trommehinderne, må være en af de mere behagelige måder at forsøde tilværelsen på.

Tilmeld dig BILEN.dk’s ugentlige Nyhedsbrev


Skal du sælge din bil? Så husk du kan gøre det her